26.8.10

i lokale D141, mellem kl. 10:15 og 12:00

så står den på fysik. og solsystmet og astronomiske enheder og kepplers lov og lysår og Humpejohn (læs: jeg har endnu ikke set Humpejohn humpe!) og det er fucking øv.
"Venus er ikke så vigtigt for årstiderne." citat Humpejohn.

"Hvis der står en på en stjerne og kigger på os for 4 år siden - hvilket nu er så nu?" citat kasper

"Vi ved ikke om solen i virkeligheden er slukket! argh nejnej stop!" citat Kath Skriver

Status i klassen:

  • Pil spiller Mujaffa.
  • Astid ser videoer på youtube om at folde origami.
  • Thomas F. bbowler på commiz.
  • Det ser ud til Mads sidder og hiver i en usynlig, meget lang skægstub.
  • Tue pille ved sit prinsessehår.
  • Kath Skriver sidder og kradser tuggegummi af under bordet, men ville ønske hun ikke gjorde det.
  • Freja spiller Mahjong
  • Linea + facebook
  • Jeg har mega ond i kroppen efter dans i går, idræt i går og zumba i tirsdags.
pt. drømmer jeg mig tilbage til paris og franske ting og shopping. Skole er i hvert fald ikke min førsteprioritet lige nu! Jeg glæder mig helvedes meget til at Sofie og jeg tager til Købehavn i morgen, væk fra Aal-kat for en stund - ud og opleve nye vidder.

Moi i en park ved Louvre efter en omgang shopping på Rue de Saint Honoré og i Marais

No comments: