19.8.10

ting jeg virkelig har brug for pt.

  1. at det er fredag eftermiddag (og lørdag og søndag)
  2. æblekage med smuldredej og flødeskum (hvilket jeg har haft i tankerme de sidste 3 uger)
  3. bare flødeskum i det hele taget
  4. SPØDE grønne æbler, hvilke ser ud til at være uddøde.
  5. penge
  6. nyt tøj (eftersom jeg ikke har mere nyt og ubrugt tøj at vise frem. ynkelige mig)
  7. rasmus (og der det hører med)
  8. brillepuds
  9. at have sindssyge tysk-grammatik skills.
  10. en 50's-pinup girl tattoo
  11. at være frisk og overskudsagtigt. (eftersom det er gået over da skolen begyndte igen)
  12. nye flade sko. gerne pæne også.
  13. oversize uldjakke fra topshop
  14. falsk pels hoodie-kappe fra topshop
  15. et større skab
  16. mindre hofteknogler
  17. langt hår.
  18. rasmus (ja, igen.)
  19. at se frk. springborg engang snart.
  20. at få ølle, uffe og nino tilbage på skoleskemaet.
  21. søvn.
  22. et tv, der ikke kun har en plus knap. så jeg også kan gå én kanal ned, i stedet for 68 kanaler op.
  23. nogen der laver mine madpakker
  24. en bitch. altså som i "det her er min bitch, hent lige en kage til mig bitch" "okay, min hersker"
  25. min egen bil.
  26. bedre øjne.

No comments: