2.9.10

Fall/Winter 2010 2011

I made this picture, please ask if you want to use it.

Jeg har siddet og kigget på efterårskollektonerne på ww.style.com og besluttede mig for at give mig til at pusle med denne collage om, hvad jeg vil lade min stil inspireres af denne efterårs/vintersæson.


Især 1990'ernes Paris var hvad jeg fik ud af at kigge på efterårkollektionerne - altså simpelt, kropsnært, med tynde bælter og brune, vamsede farver.


Dernæst tænker jeg: militær-agtigt og noget a la hitlers sekretær i Der Untergang. - Måske også en smule androgynt med de højtaljerede herrebukser, og stramt tilbagetrukket hår.


Og så selvfølgelig fake fur, som jo er super in i denne sæson, især hos Chanel! Måske skulle man anskaffe sig en af Chanels pelsdragter til når den stod på kælkning og sneboldkamp her til vinter?

I hvert fald er jeg rigtig glad for de dæmpede brune farver.

+ Alle de dæmpede farver kan også efter efterårets trends mixes med sennepsgul, gul, dyb rød og kobolt- mørk- og støvet blå.



No comments: