18.10.10

jeg vil dræbe hende.

Jeg er kommet i tanke om Soko. Gode gamle Soko og dengang jeg sad med hendes myspaceprofil åben i timevis for at høre hendes fine sange og den dag hun annoncerede "Soko is dead". så var der ikke mere Sokomusik til mig. Jeg husker meget tydeligt for få år siden, hvor hun blev spillet non-stop på P3 og solgte ud flere steder i DK (uden jeg kom til at se hende - ØV!!). Og ikke lang tid senere skrev hun på sin myspace at musikken stoppede der. Måske burde jeg få smuttet ud og støve hendes EP, Soko not Sokute op et eller andet sted, som et minde om de fine sange og hendes storhedstid som døgnflue. Jeg har ikke hørt fra hende siden - men lad os alle håbe at hun kommer igen med hendes super dejlige sange.

Her får du hendes første hit "I'll kll her" - mmmh, den der franske accent er bare læxlæxlæx!

No comments: