8.12.10

juhu, colette!!


www.colette.fr/


Jeg har opdaget den dejlige butik Colette's hjemmeside, hvor jeg har fundet ud af at man kan få fragtet tingene herhjem til Nøvling! desværre koster portoen ca. 200kr, så hvis nogen fra aalborg vil have noget fra colette kan vi dele portoen??? skriv venligst så :D

Men kort om colette: mega nice, street agitig butik på rue saint-honoré i paris, indeholder både tøj, musik, bøger (super seje, sjove og fede bøger!!), tingeltangel, magasiner, neglelak, kosmetik, elektronik, ja.. alt hvad hjertet kan begære af ting der er mega nizzle!

jeg ville sætte billeder ind af nogle lækre ting jeg har fundet der - især bøgerne som jeg er SÅ glad for - men blogspot driller mig mega meget, så desværre var colettelogoet det eneste billede jeg kunne få bakset ind i det er indlæg.

No comments: