23.1.11

Hvorfor er du så kedelig marie?

  1. Jeg har været syg siden sidste lørdag
  2. Jeg har været motherfucker træt siden sidste lørdag
  3. Jeg har kedet mig SÅ meget alene herhjemme og har ikke kunnet finde på noget at lave
  4. Jeg var til gymnastik i 4 timer i går - hårdt og trættende!
  5. Jeg var til familie-tur til Århus i dag (men jeg fik købt fede kunst- og mode-bøger på Aros - dem kommer der mere om..)
  6. Der er mega mange trapper på Aros - av av av min ømme krop!
  7. Jeg skal have AT hele næste uge i grupper af én! :(
  8. Al den sygdom og kedsomhed har gjort mig TRÆT!

Why are you so boring marie?
1. I've been sick since last saturday
2. I've been motherfucker tired since last saturday
3. I've been SO bored alone at home and couldn't think of anything to do
4. I did gymnastics for 4 hours yesterday - hard and tirering
5. I went on a family trip to Århus today (but I bought cool fashion- an art-books in Aros - more about them later.
6. There were soo many stairs at Aros - my sore body is really hurting!
7. I'm doing AT in school all next week in groups of one!
8. All that sickness and boredom has made me TIRED!


No comments: