7.2.11

musik til den danske natur

Jeg var på besøg på designskolen Teko i Herning i lørdags til åbent hus. Turen inkluderede en totimers bustur hver vej da Teko havde sendt gratis busser ud til de største byer i DK. Disse i alt fire timers bustur tog mig igennem den ganske land som jeg pludselig så på en helt ny måde. Jeg tænkte at det måske var musikken jeg hørte, der var med til at give den hyggelige stemning jeg sad med i mit eget selskab. Her er den til dig, der skal ud på en lang tog-, bus- eller køretur.

I visited the design school Teko this Saturday at an open house arrangement. The trip included a two hous busride each way because Teko sent out free busses to the biggest cities in DK. The four hour busride took me through the Danish country, which I suddenly looked at in a new way. I thought it might be the playlist on my ipod I created for the trip that brought the cozy atmosphere which I enjoyed in my own company. Here it is for anyone going on a long train- or busride.

Stepping stone - Duffy
Like a star - Corinne Bailey Rae
Golden touch - Razorlightcover by Corinne Bailey Rae
trouble sleeping - Corinne Bailey Rae
Better Together - Jack Johnson
Geile Zeit - Juli
I want you - Kings of Leon
Silent Sea - KT Tunstall
Under The Weather - KT Tunstall
Heal Over - KT Tunstall
White Lies - Paolo Nutini
These Streets - Paolo Nutini
 Monday Morning - Maria Mena
Those who caved in - Maria Mena
Patience - Maria Mena
Take you with me - Maria Mena
What's another day - Maria Mena

No comments: