3.2.11

Pat-debat

Jeg ved godt det nu er et stykke tid siden, men jeg er faldet over mange artikler om Medinas optræden ved Danmarksindsamligen for Afrikas unge i lørdags, hvor man hører at flere tusinde har skrevet klager til DR omkring de famøse bryster der struttede frem under den gennemsigtige skjorte. Personligt er jeg lidt splittet over sagen. Jeg kan godt se at det (muligvis, til trods for det ret åbne samfund vi lever i i dag) er forrykt at vise bryster på TV i den bedste sendetid hvor børn og blufærdige ser med, men som den modeelsker jeg ser mig selv som, er jeg helt vild med Medinas tøjvalg! jeg synes det er super lækkert og udfordrende - ja nok som tidligere nævnt, forrykt - og det er jeg helt vild med! (dog er jeg ret meget imod hårbøjlen med katteørerne og det nyfarvede pisgule hår, Danmarks nok mest moderigtige sangerinde har erhvervet sig - fy Medina!)

I know it's some time ago, but I've read a lot of articles about Medinas performance at the Danish Collection show for the youth of Afrika Saturday, in which you read that thousands of people have complained about the famous boobs that showed underneath the seethrough shirt. Personally I'm torn. I see that it (possibly, despite the open society in which we live today) is daft to show tits to the kids and modest people who probably are watching this primetime TV. But as the lover of fashion - as which I percieve myself - I love Medinas choice of clothing! I think it's really cool and daring - maybe even as earlier mentioned daft - and I love it! (but one thing I must say is that I am against the kitty-ears and pissy yellow hair the most fashionable singer in Denmark has aquired - shame on you Medina!)

No comments: