14.2.11

update på neglelakssituationen

Fra venstre: Tiger, Gosh, Chanel, Tiger, Gosh, Tiger, H&M, Uslu Airlines, H&M, Gosh, 2x Uslu Airlines. øverst: H&M, Essie
From the left: Tiger, Gosh, Chanel, Tiger, Gosh, Tiger, H&M, Uslu Airlines, H&M, Gosh, 2x Uslu Airlines. on the top: H&M, Essie
Som nogle muligvis husker fra min blogs tidligere dage, havde jeg en periode hvor jeg var halvbesat af neglelak. Så jeg vil lige komme med en update på hvordan jeg og lakkerne kommer ud af det sammen:
jeg købte tre ret flotte neglelakker til en tier per styk i Tigerbutikken i dag og ellers er der blevet opdateret på Uslu Arilines fronten, eftersom jeg faldt over nogle finde farver i Paris.
Hvis jeg skulle rådgive nogen som helt om neglelakker, vil jeg sige: Køb Uslu Airlines og Gosh! De holder længe og er lette at tage på - ikke klistrede eller tykke i det -  og dækker rimelig godt.

As some might remember from my blog's earlier days, I had a peiod of a small obsession with nailpolishes. Now I'd just like to update you on how the polishes and I are getting along: I bought 3 nailpoliskes in cool colours for 10kr a piece in Tiger today and when I was in Paris in the summer I updated the Uslu Airlines collection with two more.
If I were to advice someone on nailpolishes I'd say: Buy Uslu Airlines and Gosh! Theylast for long, are easy to put on - not sticky or thick - and they cover pretty good.

No comments: