2.3.11

dip dye hår

Jeg har siddet og læst en forumtråd om dip-dye farvet hår (dyppe-farvet hår, altså det ligner du har dyppet noget af håret i en anden farve end din oprindelige) inde på lookbook, folks meninger om det og så videre - og efter jeg har klikket mig rundt omkring på internettet på bl.a. modeuge-fotografen Tommy Tons blog ser det ud til at det muligvis er ved at blive en trend indenfor modemiljøet. Jae, så mine udgroninger der er kommet efter mit lyse hår i sommers er muligvis ved at blive smart? ;) Åh, så let det er at være hip!
Jeg har fundet et par billeder af dette fænomen hovedsageligt med fokus på den blå og lyserøde side af trenden. Selvfølgelig findes der også mere neutrale udgaver af  trenden med forskellige nuancer af brun. Hvad synes du om dette?

I've sat and read a forum thread about dip-dyed hair (looks like you've dipped some of your hair in an other colour) on lookbook, about what people think of it and so on - then, after I've been clicking around the internet and the fashionweek-photographer Tommy Tons blog amongs others, it looks like this might be becoming a trend in the fashion milieu. So well, my outgrown hair that has come since my light hair from last summer might become cool now? ;) Oh, the easyness of being hip! ha ha.
I found a couple of pictures of this phenomenon, mainly focusing on the pink and blue side of the trend. There is, though, also a more neutral side og this trend using different hues of brown instead. What do you think of this?



No comments: