30.3.11

en ode til læbestift

Jeg dedikerer hermed mit 200. indlæg til noget jeg selv holder rigtig meget af: læbestift! Da jeg sad og tjattede gennem forårs-showene lagde jeg mærke til noget lækkert: læber i flere tusinde afskygninger af rød, lille og orange. Jeg er selv pjattet med farve på læberne, og dette gav mig masser af inspiration til min make up dette forår - jeg har allerede 5 læbestifter i røde og lyserøde nuancer og  2 læbestifter på ønskelisten til min fødselsdag (husk den nu: 19. april!). Men ja: læbestift, læbestift, læbestift!

I hereby dedicate my 200th post to something that is very dear to me: lipstick! As I was looking through the spring-shows, I noticed something i liked: lips in a thousand different hues of red, orange and purple. I myself am crazy about coloured lips and this inspired me to my own make up this spring - I already own 5 lipsticks in different reds and pinks and I have 2 lipsticks on the wishlist for my birthday (remember, april 19th!). Oh well, here you go: lipstick, lipstick, lipstick!



pictures: www.style.com

No comments: