13.4.11

ACNE jeans til salg!

I vinterferien købte jeg et par lækre, sorte, højtaljede Acne-jeans til 1100kr. Jeg syede læggene i bukserne fra ankel til knæ fordi de var straight leg og jeg gerne ville have skinny legs. Desværre er bukserne efter et par vaske blevet ca. ½størrelse større og de sidder lidt læsere på mig end jeg vil have at de skal. Derfor sætter jeg mine Acne Needle jeans til salg. Mest fordi jeg ikke vil til at sy dem ind, fordi det er så svært og fordi jeg for pengene, jeg får for bukserne kan købe et par i en mindre størrelse. Der er intet galt med dem, de er bare blevet lidt større i størrelsen og kunne sagtens passe en, der er en størrelse større end jeg. For at se dem på kan du tage et kig på indlægget nedenunder, altså Dagens, hvor jeg har dem på.
Hvis du ikke ved om du kan passe dem, så besøg din lokae Acne dealer og prøv modellen i str. 26.

Skriv en kommentar til dette indlæg med din email, hvis du er interesseret, så mailer jeg dig.
^ for Danish readers only, sorry!


 BUKSE-FAKTA:

mærke: ACNE
model: NEEDLE
størrelse: 26 (men virker en smule større)
farve: LIDT AFVASKET SORT
pris: OMKRING DE 500, DA DE ER I FIN STAND, MEN BARE FOR STORE.

2 comments:

Charlotte Amalie said...

Ved du om de vil udvide sig endnu mere? Ellers er jeg måske interesseret :)

Jeg ville forrensten blive vildt glad, hvis du havde lyst til at kigge forbi min blog og evt. se min "walk-in closet tour" video ved at klikke lige her :)

Kram Amalie

Marie My said...

Hej Amalie,
jeg er mere end 100% sikker på at de ikke vil udvide sig mere ;)

knus