20.4.11

De gode bøger

Jeg er kommet i tanke om to bøger jeg har stående, som jeg købte i Dublin og som jeg fuldstændig har glemt at blogge om. Nu, omkring en måned efter, får I altså lige et kig med på hvad jeg stikker næsen i når jeg "læser". Den første bog "All my friends are dead" er købt i Urban Outfitters og den anden bog "The new art of the club flyer" købte jeg i den fedeste plade- og bogbutik i verden, der hedder Tower Records og som ligger lige overfor Chanel og LV i Wickow st., en sidegade til Grafton st. Helt sikkert et besøg værd! ps. bøgerne står helt nede bagi.


I just remembered to books that I bought in Dublin, and which I completely forgot to blog about. Now, about a month later you geet a peak at what I "read" when I do so. The first book "All my friends are dead" is bought in Urban Outfitters. The second book, "The new art of the club flyer" is bought in the coolest music- and bookstore ever, called Tower Records. It is located right across the street from Chanel and LV in Wickow st., a side street to Grafton st. and it is definately worth a visit! ps. the books are all the way in the back.






No comments: