3.4.11

dyr er f#cking seje!

Jeg og min dejlige kæreste var i Aalborg Zoo i går. Jeg hentede ham ved toget og overraskede ham i en blomstret sommerkjole med en tur for at besøge alle de fine dyr og en propfyldt madkurv med tæppe og juice-brikker og hele molevitten. Vi tog masser af billeder af de dyrene og kom begge to frem til at dyr er SÅ meget sejere end mennesker! Efter 2-3timer sammen med diverse dyrearter tog vi ned på havnen og spiste ParadIS i det dejlige vejr. ps: undskyld men det er sygt svært at arrangere billeder heinde, jeg har gjort det så godt som jeg kunne.

Yesterday I surprised my boyfriend with a trip to the Zoo and a picnic basket. We took a bunch of pictures and decided that animals are way cooler than people! After 2-3 hours witht the animals, we went down to the harbour and got ice cream in the nice weather. ps: I'm really sorry, but it's so difficult to arrange pictures in here, so bear with me while watching the cute animals.

two shetlands ponies for dinner.

 













the new lioncubs were so cute!

No comments: