13.4.11

gårsdagens detaljer

Jeg synes selv jeg havde nogle ret hippe detaljer i mit outfit i går, så her får I det jeg selv synes var hipt.
I thought I had a couple of hip details in my outfit yesterday, so here you'll se what I thought was hip.

ja, jeg havde to bælter på. gakket, jeg ved det! Det var faktisk fordi jeg ikke vidste hvilket et jeg skulle have på, så jeg tog dem begge to på, men jeg synes farverne så ret lækre ud sammen, så det var måske ikke så gakket alligevel.
yes, I wore two belts, silly, I know. It was actually because i couldn't decide which one to wear in the morning, so I took both, but I think it turned out cool with the colour combo and the silver shirt.

Jeg synes fletningen var ret fed til sølv t-shirten, fordi det var lidt konstrasterende;  den løse boheme-agtige fletning og den space-agtige t-shirt i stift sølvstof. Jeg er ret glad for kontraster.
I thought the braid went pretty well with the silver tee, because the two were a bit contrasting; the loose boheme-like braid and the spacy silver tee in silver fabric. I like contrasts a lot, you know.


outfit list: SILVER TEE: HOMEMADE, BELTS: I REALLY DON'T KNOW, SORRY, HIGHWAISTED BLUE JEANS:  BRIGITTEstyle by WONHUNDRED.



No comments: