8.4.11

gårsdagens kvaler.

Hey guys,
Jeg ved godt jeg ikke fik blogget en skid i går eller noget som helst andet. Men lad mig fortælle om min dag i går, som en forklaring på det hele: Jeg startede dagen med 2 idrætstimer fra 10-12 (hvor jeg lavede gymnastik for de andre - seje mig/se mig, jeg er i form) derefter købte jeg en sandwich, hentede min søster og kørte hjem og kom i bad. senere tog min søster og jeg i IKEA, stof & stil og h&m, hvor jeg fik købt stof til at sy Jill Sander-inspirerede muleposer (det kommer der nok mere om senere) og en orange kjole og hvide nylotstrømper (kommer der nok også mere om). så tog vi hjem og jeg fik totillas til aftensmad. Så tænker du nok: sikke en afslappet dag du har haft Marie, hvorfor bloggede du så ikke? til det vil jeg svare NEJ! for satan, for som en bonus på denne dag brugte jeg i alt 6 timer på en litterær artikel om bogen Bergdorf Blondiner af Plum Sykes(tidligere chefredaktør på amerikansk Vogue). Jeg blev færdig klokken 9  Og jeg var nemlig så ansvarlig ikke at måtte kigge blogs osv. før jeg var færdig med opgaven. medmindre jeg får en sygo-karakter for den her opgave, skylder min dansklærer mig så meget 6 timer tilbage af mit liv!derefter gik jegi gang med at skrive jobansøgning, da jeg godt kunne tænke mig at få mig et job så jeg kan tjene nogle skejser. Så tog jeg en pause for at se Paradise Hotel og faldt i søvn kl. 23.30.

Hey guys
I know I didn't blog at all yesterday, but I have an explanation. Let me tell you about my day, yesterday: I started out with having P.E. from 10am to 12. then I bought a sandwich, went to get my sister and drove home and showered. Later my sister and I went to IKEA, Stof&Stil and H&M where I bought fabric to sew my own Jill Sander inspired tote-bags and an orange dress and white tights (more to come about this later). Then we went home and I had tortillas for dinner. Then you might think: sounds like a nice, relaxing day, Marie, why didn't you blog then? I'll answer: No! I did not have a relaxing day because I spent SIX HOURS on writing a literary article about the book Bergdorf Blondes by Plum Sykes(who has been the Editor-in-Chief at American Vogue once). I was done writing af 9pm, and I was very responsoble, because I didn't watch any blogs untill I finished the article. Then started writing a jobapplication because I need to start making my own money. Then I took a break to watch Paradise Hotal and fell asleep at 11.30pm. If I don't get a crazy good grade for this literary article, then my Danish teacher ows me 6 hours back of my life!

No comments: