23.4.11

New in: Vote for Pedro!

Eftersom jeg kedede mig i går aftes, endte jeg hos Kia hvor vi fik os en sludder for en sladder, så to afsnit af Se and the City og hvor jeg fik min fødselsdagsgave fra hende og Kathrine, Vote for Pedro t-shirten, der var kommet med posten, med hjem. MEGA NICE! så i dag har jeg nørdet Napoleon Dynamite-videoer og jeg kan slet ikke vente med at vise min lækre t-shirt frem! Juhu! Nederst kan du finde en legendarisk video af Napoleon Dynamite-dansen, hvor han har t-shirten på. Den tager lang tid om at loade og er i dårlig kvalitet, men det er det hele værd, den er super sjov!

Since I was extremely bored yesterday, I ended up spending my evening at Kia's, where we chatted, saw two episodes of Sex and the City and I went home with my Vote for Pedro t-shirt, my gift from Kia and Kathrine, which had just arrived in the mail. MEGA COOL! so today I've watched tons of Napoleon Dynamite videos and I can't wait to show my tee! yay!  Below you will find a legendary video of the Napoleon Dynamite-dance, where he is wearing the tee. It takes a long time to load and is poor quality, but I swear to you, it's worth the wait!


No comments: