17.4.11

tilbagevendende trends: COLOUR BLOCKING

Eftersom jeg får gæster til fødselsdagsbrunch i morgen, har jeg brugt dagen på rengøring og oprydning og midt i det hele fik jeg også støvsuget min næsten åndssvage COVER-samling som nu strækker sig fra blad nummer 16 til nummer 65 (dog med et hul mellem 27-30 skulle jeg mene), og jeg fandt mit gamle COVER nummer 22, som har min alltime yndlingsforside, og som passer perfekt til denne sommers trend, colour blocking. Bladet indeholder modeserien "Den nye pige i klassen" som er stylet til præcis denne trend, og jeg er stadig tosset med den. Så her får du et par fotos jeg tog i forbindelse med min genopdagelse af dejlige COVER nummer 22.  
P.s.: ikke overraskende er denne sommers colour blocking stjerne Jil Sander, designeren af forsidens outfit.
Since I'm having guests for birthdaybrunch tomorrow, I've spent the day cleaning and in the middle of all I vacuumed my almost insane COVER-magazine collection, which streches from magazine number 16 to number 65 (though with a hole in bewteen number 27 and 30, I think) and I found my good old COVER numer 22, which has my alltime favourite magazinecover, which also fits this summer's trend, colour blocking. The magazine contains the editorial "Den nye pige i klassen" ("the new girl in  class") which is styled with the colour blocking philosophy. Here I bring you a bunch of photos of my rediscovery of the lovely COVER number 22.
p.s.: As no surprise, this summer's colour blocking star, Jil Sander, is the one who designed the outfit for the cover.


Den nye pige i klassen
photographer: Peter Gehrke, styling: Karin Smeds






No comments: