21.5.11

dagens

SWEATER: PETER HAHN, WIFEBEATER TANKTOP: ONLY, JEANS: H&M, SHOES: WEEKDAY

NAIL POLISH ON THE TOES: TART DECO BY ESSIE
 
ARMOR RING: UGA BUGA, RAVEN RING: WEEKDAY, NAIL POLISH: WILD LILAC BY GOSH

Jeg er tosset med min mors Peter Hahn sweater, den er bare så lækker! Og i dag var vejret lige til at have mine hvide weekday sko på. Derudover har jeg både (endelig) fået lakeret mine negle på både hænder og tæer, så de er værd at se på igen, så de skulle lige vises frem.
I love my moms Peter Hahn sweater, it's so comfy! And today the weather was great for wearing my white weekday shoes. I've also (finally) gotten my nails polished on both hands and toes, so they're worth looking at, so I had to show 'em off too.

1 comment:

Kamilla said...

Rigtig flot sweater!. :D

elskershopping.blogspot.com