7.5.11

gårsdagens party-outfit. toppen har næsten bar ryg med en "knude" omme bagpå. Meget fin. Og alting jeg havde på var faktisk fra H&M! //// the outfit I wore out on the town yesterday. the top almost has a bare back, but with a knot on the lower back. Real pretty. And everything I wore was actually from H&M

Grunden til jeg blogger så sent i dag er, at jeg, efter aftenen og natten I går, hvor jeg fik konsumeret en kvart liter rom, to glas asti og et par drinks, gik på brosten i stilletter og kun har fået fem timers søvn, ikke er helt vildt frisk. Til trods for den dejlige dag, det ellers er, har jeg været utrolig tæt på at falde i søvn hele tiden, hele dagen. Men jeg har en masse ting, jeg kan og vil blogge om, som jeg har fotograferet i går og i dag og som også sker i morgen, så det bliver altså delt ud på længere tid, eftersom der er super meget. Lige pt. sidder jeg i sengen med chips og madprogrammer i TV. Derudover har jeg også en stor musikaflevering, en tysk oversættelse og en fysik-rapport (samlet 10,5 elevtimer) som jeg skal bruge min weekend på (udover alle mine andre planer), før jeg siger farvel til normale skoledage i 2.g på onsdag, hvilket også en den sidste dag hvor min søde, dejlige veninde Kia går i min klasse, da hun skal på en anden skole efter sommerferien. Hende vil jeg savne! Men ja, jeg har meget flyvende om ørene pt, men jeg prøver at blogge så godt som jeg kan og så kan I kigge på det der fjollede billede af mig fra i går ^^ ;) Kys kys.

The reason that I'm blogging so late today is that I, aften last noght, where I consumed 250ml rum, two glasses of asti and some drinks, walked on cobblestones in stilettos and had 5 hours of sleep, am not that fresh and awake today. Despite the lovely day it has been, I've been close to falling asleep several times all day.But I have a great deal of things I'll blog about that I photographed yesterday and today and that also will happen tomorrow, so it will be spread out on many more days than just this weekend. Right now, I'm sitting in bed with a bag of barbeque chips and foodprogrammes on telly. I also have a lot to do this weekend beside the plans I already have made: I have to do a big music assignment, a German tranlation and physics report before I say goodbye to normal school days on my second year of the gymnasium this wednesday, which will also be the last day that my sweet, lovely friend Kia will be in my class, because she's going to go to another school after the summer. I'll miss her so much! But I have a lot of things I need to do, so I'll leave you with this silly photo up top and get some sleep or some real food. Kisses.

No comments: