9.5.11

new in: på fingrene (weekendshopping part 1)





Smadder sej rustning-agtig ring i mørk sølv som jeg købte i Tiffany for mit gavekort. Den er af det danske mærke Uga Buga som også laver de der takkede øreringe, hvor det ligner at man har flere øreringe over hinanden.   ///   Cool armor like ring in dark silver, which I bought in Tiffany for my giftcard. It's made by the Danish brand Uga Buga, who also make those earrings that look like you have more little earrings above eachother.




 Simpel, tynd sølvring, som jeg selv synes er super fin, selvom den kunne ligne en forlovelsesring. Det ligner at der er noget ingraveret i den men jeg kan ikke læse det. Spændende. Jeg fik den for en flad tier på modebørsen i Nordkraft.    ///   Simple, thin silverring, which I think is pretty nice, even though it looks lika an engagementring. Something looks to be ingraved in it, but I can't read it. Exciting. I got it for about 1½ Euros at the fashion flea market at Nordkraft.


No comments: