5.5.11

New in: pastel America + drama


jeg har fundet ud af at H&M har neglelakker i fine farver til en 10'er stykket, så jeg fandt disse to farver og tog dem med hjem. Jeg synes lidt mine hænder har Amerika-tema nu, så mangler jeg bare en hvid lak til at pynte lidt på neglene. Jeg har også skaffet min en ny mascara, Lancôme Hypnôse Drama, som min søster siger er helt vildt god. Og der var 25% på Lancôme for club matas medlemmer, så der sparede jeg også lige en god sjat penge - super nice :) jeg håber I nyder foråret der ude, nu hvor vejret ser ud til at blive bedre og bedre.

I found out that H&M has nailpolishes in nice colours for only 10dkk (about 1½ euros), so I found these two colours and brought them home. I think my hands have kind of an America theme, so now I just need a white polish to complete the look. I also bought a new mascara, Lancôme Hypnôse Drama, which my sister has recommended, and there was 25% discount on Lancôme in the store, just great!




No comments: