23.5.11

sundt, voksent, velværeagtigt

I dag holder jeg voksen og sund velværedag. Det startede bare som en velværedag, da jeg i morges besluttede mig for at give den gas med hjemmelavede ansigtsmasker, scrubs og hudbehandlinger, da jeg i går opdagede Michelle Phan's youtubekanal, hvor hun giver make-uptips og tips til diverse skønheds DIYs. Indtil videre har jeg fået bikset en olivenolie-sukker-honning-scrub sammen (på billedet nederst hvis du skulle være i tvivl). Nu til det sunde: da jeg kom ud i køkkenet efter middagsmad havde mor fundet den lækreste opskrift på en sund rugbrødssandwich, som også er sindssygt lækker! Den er så god at jeg lavede to, mums! Så selvom jeg ikke er den store madblogger holder jeg mig ikke fra at give jer ingredienslisten, så I kan hoppe med på bølgen: to skiver rugbrød, grøn pesto, økologisk mayonnaise, hakket rucolasalat, agurk i skiver, rød peberfrugt i skiver, rødløgsringe og avokado. Du kan sevfølgelig tilpasse sandwichen efter din egen smag, hvis du vil. Okay den voksne del: jeg har ogå planer for at støvsuge hele hytten i dag (fordi jeg fik besked på det, men anyways) hvilket både er voksent, ansvarligt og en god måde at motionere på, hvis man, som jeg, er rigtig dårlig til at hoppe i løbeskoene og løre afsted.

Today I'm having a responsible and healthy wellnessday. It just started as a wellnessday as I this morning decided to go crazy with homemad scrubs, facemasks and skintreatment, because I discovered Michelle Phan's youtubechannel yesterday, where she gived make up tips and tips to beauty DIYs. Untill now, I've made the olive oil sugar honey scrub (on the photo below). The healty part is that as I went to get lunch today, my mom had found the most genious recipe for a healthy rye bread sandwich. It's crazy good, I love it! I liked it so much that I made two! Even though this is no food blog, I won't keep you from getting the ingrediens list: two slices of rye bread, green pesto, organic mayonnaise, chopped rucola lettuce, sliced cucumber, sliced red pepper, sliced red onion and avokado. You can of course customize it your way too. Now the responsible part: I have plans for vacuuming the entire house (because I was told to, but anyways), which is both responsible and a good way to exercise, if you - like I - are really bad at getting on your trainers and go running.

1 comment:

Juillet Clair said...

WOW!
great blog :D


juilletclair.blogspot.com