26.5.11

"What can I say?"

from left: Fan Bing Bing, Kirsten Dunst, Clemece Poésy, Dree Hemingway and Mia Wasikowska
Min intention med dette indlæg er at vise noget af den flotte mode fra den røde løber til amfAR gallaen frem og jeg har udvalgt mig disse fem flotte tøser. Jeg synes virkelig at Fan Bing Bing's kjole er smuk! Jeg forestiller mig lidt et kinesisk kongeligt bryllup når jeg ser den. De sidste fire kjoler minder mig lidt om havfruer på forskellige måder. Især Clemence Poésy og Dree Hemingway er vildt smukke i deres kjoler, hvor kjolens længde lige tillader deres sorte plateau-stilletter  at titte frem under kjolen. Min topfavorit er dog helt sikkert Clemence Poésy i hendes Chanel kjole. Så klassisk og smuk og på samme tid meget simpel og lidt piget. De røde læber og lyse hår sætter lige prikken over i'et. Hun ligner virkelig den perfekte Chanel-kvinde!
My intention of this post is to show off some of the great fashion from the red carpet at the amfAR gala, and I've chosen the five looks in the photo as the best representatives for that. I think that Fan Bing Bing's dreaa is gorgeous! It makes me think of a royal chinese wedding when I look at it. The last four dresses all remind me of mermaids in some way. I really like Clemence Poésy's and Dree Hemingway's dresses and the lenght of both, that just gived room to show off their black platform stilettos. But my top favourite is without doubt Clemence Poésy in her Chanel dress. The classic beauty and simplicity and a bit girly look of the dress is gorgeous. The red lips and light hair puts the cherry on top and she looks like the exact idea of a Chanel woman!

No comments: