6.6.11

årsprøve-læsning og yndlingen

Chancerne for flere blogindlæg i dag er små, eftersom jeg i dag læser op til min AT-årsprøve i morgen, så hele min seng er fyldt papirer om Islam, religion, ungdomssociologi, Giddens og kulturelle koder, og jeg skal helst få det hele til at hænge sammen og virke interessant til i morgen klokken 11:30. Men heldigt for jer har jeg lige valgt at give en smag på min yndlingskollektion fra dette forår (som jeg sandsynligvis har sludret meget om siden jeg så den første gang), som jeg personligt mener er en af de mest indflydelsesrige kollektioner i denne sæsons trends mht. minimalisme og colourblocking og den stærke farve på læberne. Det er selvfølgelig Raf Simons Jil Sander SS11 kollektion. Videoen er fra Style.

Today I'm reading for my AT-exam which is tomorrow, so you probably wont get much blogging out of me today, other than this. My bed is filled with papers about Islam, religion, youth sociology, Giddens and cultural codes and I have to get it all together to make sense by 11:30 tomorrow. But luckily I've decided just quickly to give you a taste of my very favourite collection from this spring (which I probably have spoken a lot about already), which I personally think is one of the most influential collections when it comes to trends this season, you know, minimalism, coloublocking and bright lipstick.  Of course I'm talking about Raf Simons Jil Sander SS11 collection. The video is from Style.

No comments: