28.6.11

kongen af mode

all items are from http://www.modekungen.se/. prices of all items range between 300 and 600 sek/250 and 490dkk/30 and 65euros.
Jeg er måske lidt sen på den, men jeg har for nylig opdaget modekungen, og jeg er komplet tosset med den side! De har det lækreste tøj og smykker og jeg er ved at gå amok for at få fat i alle de lækre items man kan købe inde på siden. Priserne på det meste starter omkring de 300 svenske kroner, ca 250 danske kroner. En lille smule pricey, men jeg er ikke i tvivl om at man får valuta for pengene! Man skal bare huske, når man kigger på priserne derinde at det koster mindre i danske kroner end i svenske - så er det slet ikke så slemt! Jeg tror i hvert fald at jeg skal på en lille shopping spree derinde, se selv på collagen, hvor fantastiske ting man kan anskaffe sig derfra!

I might be a little late, but I recently discovered modekungen, and I am going completely mad for this site! They have the most amazing clothes, accesories and jewellery and I am craving to get my hands on all of those amazing thing, you can get on the site. The prices start around 300 sek, about 30euros. Just a wee bit pricey, but I don't doubt that you get quality for your money! I think I'm going to be doing some shopping there! just loom at the collage, all the gorgeous thing you can get!

No comments: