2.6.11

new in: éclat

I går fandt jeg en 50'er i min pung, som jeg ikke vidste jeg havde (hvor heldig kan man lige være?) og besluttede mig derfor at købe denne super lækre glitter-neglelak fra Flying A hos Samsøe&Samsøe til 45kr. Jeg er bare tosset med glitter og palietter så det her er lige noget for mig! Dog skulle der 5 lag lak til, før neglene kom til at se sådan her ud, men det er også fint med bare et lag, hvis man vil være lidt mere "au naturel med glitter". Jeg afsluttede med en klar lak på toppen, så jeg ikke så let kan kradse glitteret af.

Yesterday I found 7 euros in my wallet, I didn't know I had (how lucky can one be?) and decided to spend 6 of them on this great glittery nailpolish from Flying A at Samsøe&Samsøe. I love glitter and sequins, so this is right up my alley! It took 5 coats to make my nails look like they do on the photo,  but just one coat looks really nice too for a more "au naturel glitter" look. I finished it off with clear polish.

No comments: