4.6.11

new in og loppe

I dag var jeg et smut på loppemarked i Kayerødsgade ved Frederisktorv hvor jeg håbede på at støve nogle fine lopper op, men jeg fandt kun én ting, som jeg til gengæld er glad for: Amélie for en 10'er. Jeg er altid belevet fortalt at jeg burde se den film, så nu har jeg i hvert fald muligheden for det! Jeg tror stadig loppemarkedet kører, så tag et smut derned, hvis du er nysgerrig :) I aften skal jeg til havefest så muligvis kommet der et billede af hvad end jeg finder på at iklæde mig til festen engang i morgen (kæmpe tøjkrise!).

Today I went by a fleamarket near Frederikstorv hoping to find something good, but I only found one thing, Amélie for about 1½ euros. I've always been told that I should watch it, so now I have the chance. Tonight I'll be going to a birthday garden party, so somethime tomorrow, there might come a photo of whatever I'll choose to wear (I still dont know!).

2 comments:

Maja said...

Rigtig dejlig blog du har! Jeg er en fast læser :D
- Amélie er en fantastisk film, se den se den se den!

Lou said...

Du vil elske Amélie!