17.6.11

weekday udsalg

Efter jeg var et smut forbi Weekday-butikken efter min eksamen i går opdagede jeg deres dejlige udsalg, men fik ikke købt noget, da jeg kører på en spareplan i denne måned, for at have lidt ekstra et øse ud af i Paris. Men jeg har alligevel samlet nogle af de fine ting som er på udsalg i butikkerne og på nettet til 50% og 75% rabat! Nu overvejer jeg virkelig at købe slangeskoene og måske endelig få mig en af de der gennemsigtige skjorter som jeg har overvejet så længe.

When stopping by the Weekday store after my exam yesterday, I noticed their lovely sale, but didn't buy anything, since I'm saving money for spending in Paris. But still, I collected some of the nice things on sale in the stores and on the internet at 50% and 70% off. Now I am really concidering buying those snake shoes and one of the sheer shirts that I've been thinking about for ages.

1 comment:

Lina said...

love ur selection.. i trird 5 of these pieces on:D but at the end bought 2 other ones;) xx