10.7.11

overlevelseskit til byernes by



Så har jeg fået samlet alle de ting, jeg synes er nødvendige for at min tur til Paris bliver en succes! Først og fremmest indlæg til stiletter, eftersom jeg gerne vil vade rundt i høje hæle dernede og helst uden at blive nød til at smide skoene halvvejs gennem dagen grundet smerter. Derudover har jeg også hæl-plaster til mine suri sko, da de godt kan gnave sig ind i hælen efter en lang dag. Så er der aloe vera gel, vegetar vitaminer og faktor 30-stick, til at holde min krop og hud sund, ernæret og beskyttet. Sidst men ikke mindst er der min egen guide til byen og min rejsedagbog fra Moleskin, som jeg tror bliver rigtig nyttig. Bogen har både metrokort, kort over byen, tegne- og skrivesider og små sider til at rive ud hvis man har en note til nogen - super smart bog! jeg købte den i den bogbutik i Aarhus, der ligger overfor støj munkholm og ei'kon.

Now I've gathered all the things I think are neccesary to make my trip to the city of light a succes. Firstly I've got support-things for heels and heel patches, because I want to wear heels while in Paris, and so I wont take off the shoes halfway through the day because of pain in my feet. Then I've also got Aloe vera gel, vegetarian vitamins and SPF30 stick to keep my skin and body healthy and protected. Lastly I have my own guide to Paris and my traveling jurnal from Moleskin, which I think will come in handy. The book holds metro maps, city maps, drawing and writing pages and little pages to rip out in case you have a note to someone - such a great book! I bought it in the bookstore in Aarhus that lies right across the road from støj munkholm and ei'kon.

2 comments:

DREAMY said...

you look well prepared. your moleskin is looofly! have a great parisy time.

Anonymous said...

jealous! have a great time in paris! great blog!