15.7.11

Paris dag 3: streetstyle ved Notre Dame


En super flot pige, jeg mødte ved på pladsen ved Notre Dame. Jeg blev straks vild med hendes super fede t-shirt, især med den plisserede nederdel! Efter jeg er kommet hjem og kigget lidt på billedet af hende, har jeg også opdaget hendes meget flotte blonde hårfarve - jeg håber den er naturlig, den er i hvert fald virkelig dejlig!    ///    a very pretty girl I met at the Notre Dame square. I immedately feel in love with her t-shirt combined with the pleated skirt! After getting home and looking at the photo, I realised how great her haircolour is - I hope it's natural, because it's gorgeaous!

 Jep, jeg streetstylede Kathrine i dag. Jeg havde fakstisk set hende på afstand uden at vide det var hende og lagt mærke til den flotte grønne "frakke" som bare fanger mit øje!    ///   Yes, I streetstyled Kathrine today. I actually noticed her from a distance without knowing it was her and had been looking a lot at the beautiful green "coat"-thing.
 En flot gut, jeg ikke spurgte om jeg måtte fotografere. Jeg ville ikke forstyrre han i hans læsning. Jeg lagde bare meget mærke til kontrasten mellem hans ildrøde hår og blå sko.    ///    A pretty guy I didn't ask to photograph. I didn't want to disturb him while reading, but I just noticed the great contrast between his fire red hair and blue shoes.
En pige, hvis bukser jeg ikke kunne få ud af hovedet. Jeg løb faktisk hen for at fotografere hende fra køen til at komme ind i Notre Dame kirken. Jeg er bare meget, meget glad for de korte bukser med de praktisk udseende støvler og så den gennemsigtige skjorte.   ///   A girl, whose pants I couldn't get out of my head. I actually ran out of the queue to get in to the church to photograph her. I just am very fond of the cropped pants with those shoes and the shees shirt.

No comments: