31.7.11

Plan 8 Super 8 film project

Noget jeg helt ha glemt at fortælle jer er at jeg rent faktisk er blevet inviteret til et ret fedt "invite only" arrangement i Paris her til september, nogle dage før modeugen i Paris begynder. Det er et arrangement hvor der vil være en visning af en film med nogle af de prominente personligheder indenfor mode på internettet og derefter cocktails og en musisk overraskelse. Hvis jeg kan få mig et job og skrabe penge sammen til det, har jeg en fornemmelse om at jeg måske tager derned bare for den ene dag. Hvis det var jer der blev inviteret, ville I så gøre det?

Something I've forgotten to tell you is that I've been invited to an invite only arrangement in Paris this September, just a couple of days before Paris fashion week starts. It's an arrangement where a movie with prominent personalities in fashion on the internet will be shown, then there'll be cocktails and a musical surprise. If I can make some money to pay for the flight I might just go! If you were invited, would you do it?

1 comment:

jessica january said...

oh definitely do it if you can! sounds like an amazing opportunity!
january, x
jessicajanuary.com