9.7.11

planer

Hele aftenen i går spenderede jeg på at sidde og afkrydse shopping- og museumsadresser ind på et lille Pariskort. Jeg tror snart jeg er klar til at tage afsted - jeg ved i hvert fald hvor jeg skal hen i byen! Jeg kommer til at bo i en hotellejlighed i Les Halles, som ligger lige på grænsen mellem det første og fjerde arondissement, hvilket er perfekt, da det er der jeg sikkert vil komme til at opholde mig!

I spent entire last night sitting and crossing off shopping and museum adresses on a little Paris map. I think I'm pretty set to go - i definately know where to go when I get there. I'll be living in a hotel studio in Les Halles that lies right on the edge of the first arrondissement towards the fourth, which is great, since that's where I'll be spending most of my time.

1 comment:

Somewhat said...

Paris er så fantastisk!
Har du fundet Musee D'orsay?
Det var helt klart min favorit efter Louvre. Men ... intet overgår Louvre :P