19.8.11

Karl og Carine



photo sources: incipeindistries, heycrazy

Hvis du, som jeg, er interesseret i mode, modens aller mest influentielle personer og deres syn på verden, synes jeg du skulle klikke dig ind på magasinet Interview's hjemmeside. Her bringer de nemlig et interview med Carine Roitfeld af Karl Lagerfeld. Det virker mere som en samtale, hvor begge byder ind med deres erfaringer og meninger. Jeg synes at det er et virkelig interessant interview, der også giver en større indsigt i de to ikoners liv.

If you, like I, are interested in fashion, the most influention people of the fashion business and their sight of the world, you should click right onto the website of Interview Magazine. Here you'll find an interview with Carine Roitfeld by Karl Lagerfeld. The interview seems very much like a conversation between the two, in which they both tell about experiences and opinions. I think it is such and interesting interview, which also gives an insight to the life of these two icons.

1 comment:

Lise said...

Elsker billedet af Karl. Jeg vil lave en blog anbefaling, hvor jeg vil anbefale dig. Jeg har tænkt mig, at bruge din header. Er det i orden?

Lise

www.fashion-fun.com