26.8.11

New (york) in + forklaring




I dag er min søde søster kommet hjem fra en tur til NYC og har været så sød at blandt andet købe denne fine hårsløjfe fra American Apparel med hjem til mig. Det her indlæg er også en lille forklaring på noget, jeg håber I ikke har opdaget, men jeg tror det. En del af billederne i mine indlæg siden sidste uge har været lidt grynede - og lad mig forklare hvorfor; min søster har et stort kamera, der er træls at slæbe med rundt og hun har derfor fået lov til at låne mit lille handy Canon Powershot med på tur. Jeg vil sige at jeg synes mit kamera tager bedre kvali-billeder end hendes - dermed grynetheden. Jeg håber ikke det har generet jer - nu er alt tilbage til det gamle!

Today my sweet sister returned from a trip to New York. She, among other things, bought me this pretty bow from American Apparel. This post is also a little explanation of something I hope you haven't noticed - but you probably have! Some of my photos in my posts since last week have been a bit grainy and let me explain why; my sister has a pretty bit camera which is annoying to drag around, and so whe borrowed my little handy Canon Powershot for the NYC trip. I believe my camera to photograph with a better quiality than my sister's and that is the cause of the grainy photos. I hope it hasn't bothered you - now everything is back to normal!

3 comments:

Emma said...

helloooo. Må jeg spørge hvilket powershot det er du har? Synes altid dine billeder er fine og overvejer at investere i et nyt kamera :-)

Marie My said...

Hej Emma, jeg kan ikke kommentere på din blog, så jeg håber du læser mit svar her. Jeg har et Canon Powershot G12 (tror det er den nyeste model, måske), og jeg gav 4000kr inklusiv memorycard og kamerataske :)

Emma said...

Tak skal du have, det lyder super! Tror lige jeg skal ud og lure lidt på det. :-)