11.8.11

sko-love affair


1: ROKIN, FOUND AT FARFETCH, 2: JIL SANDER, SEEN AT NET-A-PORTER, 3: JIL SANDER, FOUND AT THE CORNER, 4: MAISON MARTIN MARGIELA, FOUND AT LA GARCONNE

Jeg har bestemt mig for at jeg gerne vil anskaffe mig et par gode oxfords (som disse sko nu hedder) her til efteråret. Jeg har haft meeeeeeeget lange øjne til Jil Sanders hvide med pink sål - desværre blev de udsolgt på net-a-porter dagen efter jeg opdagede dem - øv! Ellers synes jeg selv jeg har fundet et ok udvalg af sko her på collagen. Jeg er vild med de hvide Margiela'er med "sømmene" i bunden. Jeg opdagede dem hos vanillascented og har været forelsket lige siden. Rokin skoene synes jeg er super fede, fordi snørebåndet er bundet under sålen - gad vide om det holder? Hvis jeg fik dem ville jeg nok smøre dem ind i noget mørkebrun skosværte, da lysebrun og jeg ikke er så gode venner. Og så er jeg bare vild med "knækket" ved snuden!
Den eneste ulempe ved mit kærlighedsforhold med disse sko er at de allesammen er forfærdeligt dyre. Typisk.

I've decided that I really want a good pair of oxfords for this fall. I've been looking a whole lot at the Jil Sander white with pink soles - but they were unfortunately sold out the day after I discovered them at net-a-porter. I think I have put a fairly nice collection of shoes on this collage. I love the white Margielas with the "nails" on the bottom. I saw them at vanillascented and have been in love with them ever since. The Rokin shoes are so cool, with the lace going underneath the sole - I wonder if it breaks when you wear them a lot that way? If I got them I'd probably smear 'em in dark brown shoe polish, since light brown and I aren't the best of friends. And then I just love the bend at the toe of the shoe!
The only bad thing about my love affair with these shoes is that they're all awfully expensive. Typical.

4 comments:

rebecca said...

m m m <3

Freja said...

De øverste er bare dejlige!! :) kan godt lide din blog, jeg kom lige forbi.


Måske vil du kigge forbi min blog, hvor jeg blogger om mine billeder? :)
www.thoughtsinframes.blogspot.com

DREAMY said...

ohhhh goddd these are beautiful!

Anonymous said...

De er også utrolig fine. Jeg var heldig at finde nogen i Topshop på tilbud. De er super skønne de øverste :)