8.8.11

streetstyle til fest: Kirsten


Til festen i lørdags mødte jeg denne super smukke tøs og jeg var helt vild med hendes outfit. Mest fordi det var så simpelt, men alligevel passede super til en fest. Jeg er tosset med at hun kun har brugt hvid i sit outfit og buksedragten klær hende super fint! Jeg elsker når piger kan klæde sig afslappet til en fest, men stadig se festlige ud - jeg har det mest med at gå lidt over the top, eftersom jeg tænker "hellere overdressed end underdressed". I Kirstens tilfælde synes jeg underdressed fungerer sindssygt godt! Som I kan se er det lidt en underlig baggrund på billedet, men det var egentlig bare fordi jeg fotograferede hende ude på toilettet, da hun måske synes det var en anelse pinligt at blive fotograferet inde til selve festen. Men hun er bare flot, ikke?

At the party this Saturday I met this beautiful girl and I loved her outfit. Mostly because it's so simple, but still fits the party occasion very well. I love that she kept the outfit in all white and the jumpsuit suits her perfectly. I love when girls can dress casually for a party but still look party-ish. I usually go over the top when I dress for parties, since I'd rather go overdressed than underdressed. But I think underdressed works perfecly well on Kirsten! As you can see, the background of the photo is a bit weird, since the photo was taken in a toilet because Kirsten maybe thought that it would be a bit embarrasing, being photographed at the party. She's still gorgeous, isn't she?

4 comments:

Somewhat said...

Jo, hun er da flot! :)
Dejlig simpelt.. Det er skønt!

C said...

thanks !
your blog is great ;)

Sofie Wedderkopp said...

Virkelig fin blog du har :-)

//Sofie

www.adoreyourselfblog.blogspot.com

Nicoline. said...

Det ser så godt ud, ja! Sikke fint hår, hun også har :D