10.10.11

på med buksen

 1: Topshop, 2: Sonia by Sonia Rykiel, 3: Rokit Vintage, 4: ETRO (Sonia- og ETROpants are found at net-a-porter)

5: Joseph Kong, 6: Sandro, 7: ETRO, 8: Stella McCartney, 9: Stella McCartney (all found at net-a-porter)

Dette efterår/denne vinter kunne jeg rigtig godt tænke mig at vade rundt i et par lækre oversize herrebukser med en blød hvid t-shirt eller en stram hvid rullekravestrik, loafers, en sølvchoker og en god læbestift. Jeg har surfet nettet efter gode bukser, men har næsten kun fundet nogle, der ligger lidt udenfor min prisklasse. Dog synes jeg de er super at bruge som inspiration, især til min Berlintur i næste uge, hvor jeg vil gennemsøge byen for bukser som disse. Mine favoritter er helt klart Sonia Rykiel bukserne, de skinnende to par fra ETRO og ikke overraskende de gule og orange bukser. Kunne I finde på at hoppe i et par oversize herrebukser og i så fald - hvilke er jeres favoritter?

This fall/winter I'd love to walk around in a nice pair of oversize trousers and a soft white tee or tight, white turtleneck knit, a pair of loafers, a silver choker and a good lipstick. I've browsed the internet for good trousers, but almost only found some that were way out of my price range. But they'll surely do as inspiration, especially for my Berlin trip, where I'll seach the city for pants like these! My faves are the Sonia Rykiel pants, the shiny pairs of ETRO pants and not surprisingly the orange and yellow pairs. Would you consider wearing a pair of oversize trousers this winther and if so - which are your faves?

4 comments:

Marica Wieser said...

Jeg har selv overvejet det, men jeg ved ikke helt om det er mig. Det er nogle fine eksempler du har fundet, måske skulle jeg overveje det en ekstra gang :-)
TAK !

Stine Mo said...

Hej Marie.
Jeg har lagt mærke til at du jævnligt kommenterer på min blog. Og jeg ville bare sige TAK! Det er så fedt med "trofaste" læsere som dig, det sætter jeg virkelig pris på.
Fed blog du har! Jeg følger ;) Hav en god mandag, and keep up the good work!

- Stine Mo

Sascha said...

Super fed blog! Vil blive fast læser fra nu af! ♥
Kig gerne forbi min ;)

amalie said...

fiine bukser! x