23.10.11

Vinderen af Purely Professional giveaway'en

Jep, det blev Sisse der vand konkurrencen om fem lækre produkter fra Purely Professional - tillykke, jeg sender dig en mail med det samme!  Jeg vil lige undskylde for at jeg blogger så sent i dag - jeg har brugt en time eller to på at lave en video, hvor jeg rent faktisk udtrækker vinderen, men hver gang jeg gemmer den, er det eneste man kan se i videoen en sort skærm og baggrundsmusik. Jeg er lidt knotten - den blev så super fin! Men I kan i det mindste få musikken (Academia af Sia) fra videoen med, hvis I klikker på afspilleren under billedet - og så må I forestille jer resten. Jeg håber I har haft en skønno efterårsferie.

Sisse was the winner of my giveaway concerning the five lovely Purely Professional products - Congrats! I actually spent an hour or two making a video, in which I find the winner, but I can't save it and upload it. So right now I'm kind of cranky - it was such a nice video! But you can listen to the music I put in the video (Academia by Sia) and then imagine the video yourselves. I hope you had a great weekend!

3 comments:

Line-Malou said...

Tillykke til Sisse. Sikke en sang! Jeg bliver ved med at trykke start igen og igen! :-)

Sizze said...

Nej hvor lækkert! 1000 tak!
Og hvor træls med din video! Men sangen er god:-D
Jeg har dog ikke modtaget nogle mail endnu.

Mvh sisse

Cathrine Frier said...

Må jeg spørge om noget - nu har søgt land og rige rundt for at finde ud af hvordan man sætter en youtube-video ind - uden videoen, men altså, ja som du har gjort her, hvor det kun er control-baren der vises..
Så, hjælp, kan du svare mig på hvordan? hehe

På forhånd tak
Love,
Cathrine
www.bycathrine.blogspot.com