22.11.10

frk. piletræ smed.



Jeg synes virkelig at Willow Smith er sej. Eller.. jo det synes jeg - jeg er bare så sygo glad for hendes stil og det at hun er så overdrevet nice og så kun er 9-10år gammel. Typisk af mig at blive stil-inspireret af en 10årig, men det er bare en nice stil hun har. Plus hendes hår er mega nice! og jeg er bare glad for neonfarver.


Og selvom hun er så ung som hun er, laver hun rent faktisk fed musik - og har en ret sej stemme. Og så er hun god til at kaste med håret. kort sagt, hun er sej. Derudover er hun faktisk Ugens Uundgåelige på P3, så gad vide om vi kommer til at høre en del fra hende i den nærmeste fremtid? :p





Det eneste jge har at bruge imod hende er at jeg havde en såkald rigtig barndom. Men det kan alle vel sige. Hun er stadig sej.

No comments: