22.11.10

tomorrow, tomorrow!

SÅ sker det i morgen kl. 08:00 at udvalgte butikker i DK slår dørene op for Lanvins H&M-kollektion!
Det komiske her er, at jeg sådan set (næsten) har fri i morgen, og dermed har muligheden for at rejse mod de heldige butikker og opleve tøjet first hand. DOG er mine penge for denne måned ved at løbe ud, (bl. a.) eftersom mine ellers så flotte nye vintersko lige skulle have nye hæl-såler, hvilket var mindre billigt end jeg havde regnet med.

Men nå jo, billederne nedenfor er jo fra festen der i lørdags blev holdt for at fejre Alber Elbaz's (først billede t.h.) flotte kollektion. Selvfølgelig med diverse kendisser, it-girls og boys osv.
Tøjet blev vist frem på catwalk i både mere og mindre dramatiske over-accesorized udgaver og med og uden pudler.





Jeg siger bare vær så god til de heldige bananer der har penge og bor det rigtige sted og som skal tidligt op i morgen for at fange de første dugfriske udgaver af kollektionen. gid det var mig!

No comments: