25.1.11

forårscouture


Jeg sad lige og tjekkede forårscouturen og jeg er faldet fuldstændig pladask for Armani Privé-kollektionen (oven over) og dele af Christian Doir-kollektionen (neden under). Jeg er helt vild med Armanis super grafiske, skinnende space-look. MEGA NICE! Dior kører stilen med det pompøse, puffede kjoler og skørter. Rigtig gammeldags fin dame agtigt. Det store brune skørt er lige noget, der fangede mit øje i hvert fald!

I was just checking the fall-couture, and I've completely fallen  for the Armani Privé-collection (above) and parts of the Christian Dior-collection (below). I love the super-graphic, shiny spacelook for Armanin! MEGA NICE! Dior has gone for the fluffy, pompous dresses and skirts. Real old-lady nice. The big brown skrit-dress has really caught my eye!




billeder fundet på http://www.style.com/
pictures found @ www.style.com

1 comment:

Louise said...

Hej.
Jeg er fast læser af din blog, og jeg har tagget dig i "The Versatile Blogger-award" - se, hvad det indebærer på min blog.

Jeg håber, du vil lege med :-)