30.1.11

Update på.. ting generelt

Ting jeg har lavet siden sidste blogindlæg:
  1. drukket cocktails med kia i torsdags. endte hos mark, hvor vi hørte gyserhistorier lige før vi skulle gå gennem byen kl. 03:00 i mørket. uuuuuuh.
  2. skrevet verdens dårligste synopsis op Scarlatti - en barok-opera-komponist. (spændende, hva? nå, nej okay)
  3. fejret min kærestes lillesøsters 16års fødselsdag. (mmmmh kagemand!!)
  4. fået udsat en engelsk stil
  5. været i skoven med min kæreste, et tæppe og varm kakao.
  6. faldet i skoven fordi isen endnu ikke er forsvundet og har dermed genopfrisket mine blå mærker på knæene. (da jeg går til gymnastik, er de blå mærker nu blevet permanente, da vi hele tiden skal rulle rundt på vores knæ nede på jorden.)
  7. gået glip af det meste af danmark-frankrig VM-finalehåndboldkampen. (vi tabte, øv bøv.)
  8. endelig fået indspillet min mundtige oplæsning af Mondmörder som er en tysk aflevering. (tør jeg sige hvor fjollet det lyder med mig der læser tysk højt?)
  9. end op i sengen med Ugly Betty-maraton.

stuff I did since my last blogupdate:
1. had cocktails with Kia Thirsday, which ended at Marks with horror-storytelling right before going home through the dark, dark city at 3am
2. wrote the worst synopsis about Scarlatti - a baroque opera composer. (exciting huh? oh, no okay)
3. celabrated my boyfrinds little sisters birthday. (yay, birthdaycake!)
4. got an English paper exposed
5. went out into the forest with my boyfriend, a blanket and hot cocoa
6. fell in the forest because the ice hasn't disappeared yet, and refreshed my bruises on my knees. (the bruises have become permanent because I do gymnastics every Thirsday, and were always rolling around on the floor on our knees.)
7. missed most of the finalgame in the world championships of handball between Denmark and France. (we lost, boohoo.)
8. finally, two weeks late, recorded a reading of Mondmörder, my german assignment. (dare I say how embarrassing it is to hear myself read german out loud?)
9. ended up in bed watching Ugly Betty marathon op telly.


No comments: