3.4.11

en spændende debat og lidt reklame for i morgen :)

Jeg synes lige at alle der læser dette bør smutte fobi FASHIONMANIFEST som jeg er fast læser af og deltage i en spændende debat om kropsidealer i blogger-verdenen. Jeg synes det er fest at hun har taget emnet op, for blog-verdenen er vel lige så meget inde i debatten om kropsidealer i modeverdenen - bør vi bloggere tage ansvar for vores læsere mht. ikke at promovere det at være tynd og slank, eller er det læserens ansvar hvordan denne fortolker det tynde kropsideal i mode- og nu bloggerverdenen?
^^ sorry, just for Danish readers.

Og så vil jeg reklamere for et fjollet indlæg jeg har klar til i morgen om guilty pleasures. Vær velkommen til at fortælle om dine guilty pleasures som en kommentar til indlægget i morgen - det bliver sjovt at høre hvad folk går rundt og smugspiser/læser/ser/lytter til :)
Now a little promoting for a goofy post I've made ready for tomorrow. It's about guilty pleasures. You're welcome to tell about your guilty pleasures as a comment to the post tomorrow - it'll be fun to find out what you're all guiltypleasure-eating/reading/watching/listening to. :)

No comments: