4.4.11

guilty pleasures

Kulinarisk og tidsfordrivende guilty pleasure // culinary and time-taking guilty pleasure: 
KAGE & COVER // CAKE & COVER
guilty: fordi jeg ved at jeg skal til at i gang med den store litterære artikel om selvvalgt værk, som jeg skal aflevere på fredag, men jeg vælger at bruge min tid på det her. Og det ville nok være smartest hvis jeg havde gået ud og smurt mig en rugbbrødsmad i stedet for kagen // guilty: because I have to do a huge report on a book I read, which is due this friday, but I just choose to spend my time with this.
pleasure: fordi at jeg ELSKER den kage (det er "den du ved nok-kagen") mmh, og hvem kan sige nej til et stykke tid i sengen med kage og lækker læsning? // pleasure: because I LOVE that cake! and who can refuse a while in the bed with cake and a great magazine to read?


højhælet mode-guilty pleasure // heeled fashionable guilty pleasure:
HØJE, HALVDYRE SKO (JEFFREY CAMPBELL & WEEKDAY) // HEELED KIND-OF-PRICEY SHOES (JEFFREY CAMPBELL & WEEKDAY)
guilty: de er ikke ligefrem sunde for fødderne eller for pengepungen og jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe sko lige for tiden! satans! // guilty: they're not completely healthy for my feet or my wallet. and I just can't help but keep buying shoes! damn!
pleasure: nøøh, siger det ikke sig selv? Jeg er jo fuldstændig fjollet med sko og især de to par der! og jeg elsker bare sko, JEG ELSKER SKO! // pleasure: do I have to give you a reason? I'm so in love with shoes and especially with those on the photo. and I just love shoes, I LOVE SHOES!

 endnu en tidsfordrivende, nu fjernsynsk guilty pleasure // another time-taking, now televisional guilty pleasure 
PARADISE HOTEL // PARADISE HOTEL
guilty: fordi det er så pinligt at indrømme at jeg er slavisk, fast seer af paradise (og brugte min søndag eftermiddag på at se hele ugens genudsendelser), men de der lækre - og til tider knap så intellektuelle - mennesker er simpelthen for spændende og fascinerende at se på. og det slutter så sent at jeg er træt hver morgen // guilty: because it's embarrasing to admit that I watch paradise every day, but those hot - and at times unintelligent - people fascinate me. and it finishes so late in the evening that I'm so tired every morning.
pleasure: fordi det er tidsfordriv uden brug af egen hjerne. og fordi det er et taktisk spil fyldt med lækre mennesker og et par komiske situationer nogle gange. // pleasure: because I don't have to use my brain when watching it. and it's a tactical game with hot people. and there are some fun/comic situations at times.

musisk guily pleasure // musical guilty pleasure
RIHANNAS S&M-SANG // RIHANNAS S&M-SONG
guilty: fordi jeg har musik på A-niveau i gymnasiet, omgiver mig med meget musikalske mennesker hver dag  og derfor burde vide bedre når det kommer til at kende "ordentlig" musik. // guilty: because I study music, I am surrounded by very musical people everyday and therefore should know better when it comes down to knowing "proper" music.
pleasure: fordi jeg er helt tosset med den sang! jeg hører den altid når jeg er ude og køre og skråler altid med så højt jeg kan! // pleasure: because I for some reason love that song! I always listen to it when driving and I always sing along as loud as I can!
"I may be bad, but I'm perfectly good at it / sex in the air, I don't care, I love the smell of it / sticks and stones may break my bones / but chains and whips excite me / nanannaana come on!"

HVAD ER DIN GUILTY PLEASURE? // WHAT'S YOUR GUILTY PLEASURE?

1 comment:

Mette said...

Sidder lige pt og sluger paradise på samme måde som dig.. Kan simpelthen ikke lade være, selvom jeg godt ved det ikke højner mit antal af hjerneceller! :)
ELSKER ELSKER ELSKER dine sko..
Kig forbi hvis du lyster :)