10.4.11

rumdragten

silver t-shirt from COS.
photo from eurowoman
Nu kan jeg dælan-dulme lover jer for at jeg har opbrugt min symaskine-kvote for denne weekend! Jeg har brugt hele dagen på at sy min egen version af COS' sølv t-shirt (til venstre), da jeg tænkte at det dog var tosset at give 650kr for sådan en når men selv kunne få en meter sølvstof for en flad halvtreller. Efter jeg, stolt, selv lavede mit mønster til t-shirten og senere fandt ud af det var forkert, men alligevel fik bikset den sammen fandt jeg ud af at jeg ikke havde taget højde for at piger (jeg) har bryster. Men så kom min mor med den geniale idé at sy en kile ind, hvilket jeg gjorde i begge sider og tadah! en sølv-tee til mig for en halvteller og 6 timer ved symaskinen. Herunder ses billeder fra processen og det færdige resultat :)

I am so done with sewing machines for this weekend! I spent all day sewing my own version of COS' silver t-shirt (look left), because I didn't want to spend 650dkk on it, when you could get the fabric for only 50dkk. When I proudly made my own pattern for the t-shirt, and later found out it was wrong but still managed to make the tee, I found out I hadn't considered the fact that girls (like me) have boobs. it was too tight :( But then I made a wedge in both sides and tadah! a silver tee for me for only 50dkk and six hours by the sewing machine. Beneath you can see pictures from the process and the finished result.


 



5 comments:

NLR said...

Lækker DIY, og så passer de super godt til de skinnende bukser :-)

xx

Anonymous said...

FEDT! og virkelig skøn blog forresten :)

// Emma
www.emmamartiny.blogspot.com

Cecilie Jørgensen said...

Super fede bukser, hvor er de fra? :-)
http://shopaholist.blogspot.com/

Marie My said...

NLR: tak, det var lige det jeg tænkte :)
Emma: tak og i lige måde :)
Cecilie Jørgensen: mange tak, de er fra Urban Outfitters og jeg har købt dem i butikken i Dublin, men du kan også købe dem på nettet i rød, grå og sort også :)

Marie My said...

Cecilie: jeg menste American Apparel, ikke urban outfitters ;)