9.4.11

på listen


Udover ønske-listen jeg allerede har afleveret til familien, har  sko fra FINSK helt sikkert også en plads i mine fødselsdagsønsker! Jeg er tosset med de halvgakkede og nye, spændende former på skoene! Jeg er helt vild med grafiske former som disse. Jeg tror lige de er sådan nogle sko, man bør have i gardaroben, når man har tøjkrise, for så burde man bare tage et par FINSK-sko og hoppe i den lille sorte og ud af døren! mhh!

Besides the wishlist I handed to my family, I think these shoes have a special place in my birthdaywwishes too! I love the kind of silly and new, exciting shapes of the shoes! I am mad for graphic shapes like these. I think they're just what a girl needs in a clothing crisis, because then you'd just have to throw on the LBD, a pair of FINSK shoes and then head out the door! mmh!


No comments: