31.5.11

MUSIK OG JAZZAFTEN

Lige nu sidder jeg nok og arrangerer kor og bas og så videre til et pop/rocknummer til min skriftlige musik-årsprøve sandsynligvis sammen med en kanelsnegl og en termokande med te. Men det vigtige er egenlig at i aften fra klokken 19 er der aftentapas, vin og jazz hos Café Klædeskabet i Søndergade. Det koster 100kr og min mor og jeg tager helt sikkert derind til en omgang aftensmadshygge. Det glæder jeg mig super meget til, da jeg også lige kan komme ind og tjekke deres udvalg af tøj og smykker ud, eftersom det ser ud til at de har opdateret siden sidst jeg var der! Der kommer muligvis nogle billeder fra arrangementet i morgen eller meget sent i aften. Se mit tidligere indlæg om Café Klædeskabet her.

kys

Right now I'm probably sitting and arrnging choir and bass and other stuff for a rock/popsong at mu written music annual exam, with a cinnamonbun and a cup of tea. But the important thing is, tonigh Café Klædeskabet in Søndergade is having a tapas, wine and jazz-evening from 7pm which I'll be going to attend with my mom. I'm really looking forward to it and to getting to check out their selection of clothing an accessories, since I've heard it has expanded since last time I was there. You might get some photos from the arrangement tomorrow or late tonight. Check out my prior post about Café Klædeskabet here.

love.

No comments: