15.5.11

new in: chunky, afslappet og ret lækkert



Jeg ved jeg liiige har lagt et indlæg ind om sko - det var meningen at indlægget skulle have kommet ud i morges, så jeg kunne få spredt det lidt ud over hele dagen, men Blogger driller mig rigtig godt lige for tiden. Så nu er der endnu et indlæg om sorte stiletter. Dog er de i dette tilfælde MINE! Jeg var inde forbi Shoeshibar i går og anskaffe mig de her herligheder, som jeg har haft et godt øje til i 1½ uge nu, og det fede er, at shoeshibar selv producerer deres sko, så de er oven i købet super billige! Det fede ved de her sko, synes jeg, er at hælen er så tyk at man sagtens kan dresse lidt mere op fordi skoene gør looket mere afslappet og lækkert.
+ en hurtig update på igår (chill i parken eller ej?): Jeg har jo fortalt om at jeg gerne ville til chill i parken nede på platform 4 i går. Desværre endte det ikke sådan, eftersom alle mine venner enten skrev AT-årsprøve-synopsis eller var til Mejlgade i Aarhus eller spillede koncert i Ry. Min dag blev så at jeg først tog ind for at købe disse dejlige sko og eller tilbragte 2½ time på Kaffebaren, hvor min veninde Kia arbejder. Jeg skulle nemlig vente i 3 timer inde i byen på en anden veninde. Og der var et Justin Bieber-protestoptog bestående af 50 9-13 årige piger med en megafon og skilte hvor der stod de elsker Justin Bieber. De gik eddersuseme forbi min hele FIRE gange i løbet af en time.

I know I just made a post about black stilettos - it was meant to be posted this morning, but Blogger is teasing me at the moment so now you'll get a bomb of posts this evening. A thing that differs from the prior post about shoes is that these beauties are MINE! I went by Shoeshibar yesterday to get these gorgeous shoes that I've been drooling over for 1½ weeks now. They're cheap too, because shoeshibar produce their shoes themself! I love the fact that the heels are so chunky that you easily could dress up a bit more because he shoes still would make the look more relaxed caused by the chunky heels.
+ an update about yesterday (chill in the park or not?): I've told you that I wanted to go to chill in the park at platform 4 yesterday. Unfortunately all of my friends were writing project, in Aarhus at Mejlgade or playing concert in Ry. So after my shoe shopping I went to Kaffebaren, where my frind Kia works, and sat there for 2½ hours, because I had to wait three hours on another friend to come to town. There was a Justin Bieber-protest walking the streets of Aalborg yesterday too. There were about 50 9-13 year old screaming girls with a megaphone and Bieber banners. They walked by me FOUR times in an hour! weird!

No comments: