15.5.11

gårsaftenens

SHOES: S///BAR, SLEEVELESS SHIRT: ACNE, DISCO PANTS: AMERICAN APPAREL, LIPSTICK: H&M
Da jeg var til fødselsdagsfest i går, synes jeg selv, at jeg så ret smart ud. Damet og sofistikeret og med mine nye vidundersko. Skjorten er en, jeg har lån af min søster, den er så fin og så er der en slids midt på ryggen af den og jeg havde en stropløs sort bh på indenunder. Der er desværre ingen anstændige billeder med mig i det her super smarte tøj, men jeg kan love jer for at det var en vild aften!

When I went to a birthdayparty yesterday, I thought I looked quite cool. ladylike and sophisticated and wearing my new wonder shoes. I borrowed the shirt from my sister. It's so cute and it has a slit on the middle of the back and I wore a strapless black bra underneath. Unfortunately I have no decent photos of me in this outfit, but I can assure you I had fun!

No comments: